-

Datum: 2009-02-06 Tid: 17:25:49
oj, jag har ju inte bloggat !
igår hade jag värsta träningsdagen, först ett hårt (!) träningspass på take care, sen jättesnabb dans på sway. men oh vad kul det var ! haha, det vaar jättekul, mickan skulle gå ner för en kulle typ, och så halka hon ! fan va tråkigt det låter, men jag asgarva! haha.
sen idag då. på håltimmen åkte jag, maria, marcus, joakim och pontus till täby kyrkbys ica. jag och maria köpte frallor, vet ni hur hungriga vi var ? sen träffade vi felicia också, det var bäst. hah, vet ni va rolih jockes juice var ? på lokcet stog det "shake me baby!" och innuti stog det " strutsens öga är större än dens hjärna" haha, fan vad jag garavde .
sen på lunchen så fick vi värsta barnslighetsanfallet och gick ut och rullade oss i snön och grejer . det var funny. nu ska jag snart träffa veronica, sandra och mickan, vi ska se på fiiiiiilm. fewtt skowj !

love to u
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha "kajsa, ta det lugnt här för sandra halkade här i tisdags, vänta, HJÄLP!" haha vilket fail^^ <3

2009-02-07 @ 16:05:37
URL: http://biie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0