jag orkar inte

Datum: 2009-01-26 Tid: 21:13:17
jag orkar verkligen inte. jag orkar inte göra alla glada hela jävla tiden. det k'nns som vad jag än gör så blir ngn besviken på mej ." gör det,"" nej gör så", "men du kan ju inte göra så", "hallå, vad fan gör du" ? fattar inegn hur det känns för mej ?. jag är inte outtröttlig. jag lider, för att göra folk nöjda, jag gör uppoffringar för att göra folk nöjda, för jag orkar nt bråk varendra jävla dag. men vad jag än gör blir ngn sur. men själv kan jag aldrig vara på lite dåligt humör en dag , då är det genast ngt fel igen. mask kallas det, för jag har upptäckt jag jag är suposed to be happy all the tme.
jag orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0