LÖSHÅR !!!

Datum: 2009-01-12 Tid: 14:34:34
oj, jag har löshår på mej ! :O det är egentligen mickans, men jag ska typ köpa det ! tjoho , vad glad jag är, har alltid velat ha ! det som är så bra är att mickan hade så mkt, att båda jag och maria, som båda har tunt hår , kudne köpa hälften var. så maria har en hel slinga som är lite tjockare, och jag har en hel som är lite mindre plus två små som jag akn hänga vart jag vill. great !.

ja, helgen var det. jag får köra en sammanfattning typ. ni vet vad  jag gjorde i fredags, ocj lördag efetrmiddag. men sen på kvällen komm felicia och sov här, fan vad kul vi hade ! först gick vi typ till statoil och köpte burn och choklad, sen såg vi på björn gustavsson och ameerican pie och bara myste och pratade. sen vid halv två tiden som hanna och hennes kompis malin in och satte sej med oss i köket, och fan vad vi garvade då. haha, aa, sen började vi gå upp, emn somnade inte på länge. jättebra kväll, tack gumm.

igår var jag på ballett på operan, nötknäpparen hette den. den var faktiskt riktigt bra, även fast det kanske låter tråkigt. det handlade om petter och lottas jul , och även fast dom inte pratde så visade dom med rörelser och grejs så bra att amn förstod väldigt bra ändå. ( sen kunde man ju även läsa i programmet om handlingen x) ).
ajsute, jag och maria ska ifta oss i guldsalen på operan, emn guldkläning, guldmascara , guld ring och guld puder, välkomna !

 / Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0