Björkö here I come !

Datum: 2009-07-07 Tid: 17:46:33
Imorgon drar jag och Maria till Kaisa och hennes sommarställe, det ska bli superkul! Lite sista minuten planer bara, men det blev bra ändå . Ska snart börja packa, men ni känner ju mig, jag skjuter alltid upp saker :)

Sitter och kollar på Date My Ex på trean, ett skitprogram enligt mig. Längtar tills How I Met Your Mother börjar, älskar det !
Just det, ska påminna er om att rösta på vår blogg i Emelies tävling om Veckans blogg. Klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg.

Apropå ingenting, har fortsatt att läsa min Onödiga fakta bok, och visste ni att George Bush var Cheerleader i High School. Haha :)


Förövrigt en mucho gammal bild på Maria, mig och Kaisa, haha. Typ två år sedan :)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0