en snabbis ( haha )

Datum: 2009-07-16 Tid: 23:03:29
hej alla söta bloggläsare !
jag kán bara blogga en snabbish,alla som hör mej säga detordet vet hur roligt jag tycker det är , men bara så ni vet att jag inte är död.
jag är ju somsagt på landet, därför kan jag typ inte blogga så mycket, enstaka tillfällen har jag tillgång till data, men inte alltför ofta. men änsålänge har tiden här pålandet bestått av kväll  i norrtälje med mickan superkul, circus, tubåkning, emma och maria som var här och det var great, många besök av olika andra människor,  norrtälje besök, åka båt ute i skärgården, resturangkvällar,slapp på bryggan och mycket mer. idag var det föresten lite folk här, varav två übersöta småtjejer, seriöst sötaste jag sett!
jag har fortfarande inga bilder, men jag litar på att underbara emma håller er uppdaterade.
nu är det snart danmark, TJOHO! längtarlängtarlängtar!
nu ska jag g¨å och ringa mickan igen, hon hade tydlgen något att berätta. det har vart ganska många telfonsamtal med henne, men jag saknar henne något otroligt, jag har inte träffat henne på evigheter och det kommer typta evigheter innan ag tr'ffar henne igen! bajs.
puss
/ Kaisa

( jag föröskte faktiskt l'gga in en bild, men det funkade inte, soorry1 ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0