From Denmark to Spain, and every disco I get in ..

Datum: 2009-07-26 Tid: 14:34:07
Lite remix där. Imorgon drar jag till Spanien och det blir kanske lite blogg där, om jag har lust och orkar :) Jag kommer sakna Kaisa och Karro och Totte mest, men vi ses snart igen.

Dana gick i allafall superbra, bortsett från min lilla förkylning som gjorde att jag inte kunde spela hela slutspelet . Men det slutade med en tredje plats placering , och alla var nog supernöjda ändå ! Vi pratade med norrmän, danskar, venezuelianer , peruer, sydafrikaner, Kenyaner, Mexikaner och massa andra länder som jag inte kommer på. Vi hade detbäst !

Bilder kommer kanske senare idag, eller när jag kommer hem. Jag har ganska stressigt med att packa upp och packa ner, tvätta och välja kläder och massa sådant, hoppas ni förstår .


Jag vill inte åka ifrån dig underbara hund !

/emma

Kommentarer
Postat av: emelie

ny design,kommentera vad du tycker

kram

2009-07-27 @ 13:31:27
URL: http://miliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0