I love you 'till the end

Datum: 2009-07-12 Tid: 22:54:35

Sysslolös, alla familjemedlemmar har försvunnit med vinden. Sofia håller på och bokar biljetter för Harry Potter på onsdag, ska bli superkul! Har saknat henne sjukt mycket, vi har inte träffats sedan skolavslutningen, så det är på tiden. Vi kanske itne fick de bästa platserna, längst fram, längst ut på kanten, men jag klagar inte. Vi får ju i allafall se filmen.

Kvällen har spenderats med P.S I love you, en mysig film tycker jag. Jag tipsar verkligen om den! Ska hitta på något att göra nu, ni får ha det så bra så länge.


Mina och Karros saker sammanlagt, typ tre av sakerna är hennes eller nåt, resten mina (a)


Ett lite misslyckat hjärta som vi försökte åstadkomma, såklart skyllde Karro misslyckandet på mig. Men håll med mig om att man ser att det är ett hjärta ? :)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0