Mer bilder från Björkö

Datum: 2009-07-14 Tid: 22:44:48

Mamma framkallade de andra bilderna idag, så nu har jag ännu fler bilder att visa. Här kommer några ;


Haha, jag är alltid lika oseriös. Vet förövrigt inte vad jag gör på denna bild.


Maria och jag , taha.


Puss på dig gullunge !


Sexiga som få .


Kaisa och Maria posar


Screw you :)


Sötunge


Ignorera att kolla på mig så blir alla nöjda och glada


fett happy vi är.

Finns tusen bilder till, men det där får duga. Under sommaren kanske det här blir en lite mer av en fotoblogg, för jag orkar inte skriva. Skriva gör man inte skolan, inte på sommarlovet :)
Tjing,

/emma




 


Kommentarer
Postat av: Martinique

Ser jag fel, eller är ni i Norrtälje?? PUSS ÄLSKAR ER!!

2009-07-16 @ 09:38:09
Postat av: emma

Du ser rätt, vi är i norrtälje :D Älskar dig !

2009-07-16 @ 10:57:58
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0