sommar, sommarochsol, havetochvinden, ochdoftavkaprifol

Datum: 2009-07-02 Tid: 11:16:30
det var min favorit låt när jag var liten. kanske ganska mycket ör att jag var complete in love with vem va rdet nu som sjöng, anders lundin ? a det var det . taha, han var min prince charmy.

aros var toltaly wonderful, jag älskar verkligen cupper ! jag längtar tillbaka, vill tillbaka nu ! *neeervsammanbrooot*
nu är jag iallafall på landet, så jag kommer typ inte kunna skriva så mycket alls på typ hela sommarn eftersom jag inte vet hur mycket jag ska vara hemma och sånt, men jag skriver om jag kommer i kontakt med en dator. jag har massa bilder, men ingen inkopplingssladd , så ni får tyvär ite dom, soory.
vad mer ? juste, jag och maria ska spara ihopp till varsin lapptoops, så vi får varken köpa glass eller godis fören vi har varsin. om någon bjuder så går det däremot jättebra, så bjud på folks ! men jag ska sälja min supercoola trumpet, ( ja, jag spelade trumpet i typ tre år ) så jag är en ganska bra bit på väg.

nu ska jag bada och sola, och ikväll ska jag och hanna och hannas kompis kakan som ska komma hit åka in til "roslags natta" som är typ en festvial med show och 50% i massa affärer. det ska blii naaajs. men jag och hanna ska nog åka in till norrtälje ganska snart lite tidigare och fika fika fika . tjoho.
härliga somma hälsningar
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: emelie

sv. hahah du tycker han är så sjukt tråkig emma:P<3

2009-07-02 @ 11:22:16
URL: http://miliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0