Aroooooos

Datum: 2009-06-30 Tid: 13:45:03
Håll i er, det är många bilder från Aros

Vi har åkt bil ;



Kajsa, jag, Karro och Alice


Cornelia

Pratat i telefon ;

Kaisa

Pussats ;

Jag och Maria

Slappat i sofforna ;

LennyJenny


Jessica och Cornelia

Tagit med självutlösare

 
Alice, Maria, Tess, jag, Kaisa och Conna


Jag och Kaisa

Posade vackert ;


Sofia och Cornelia


Cornelia , Jessica och Natalie

Nu orkar jag inte ladda in mer bilder, det blev ganska många ändå . Min kära bloggkompanjon Kaisa är på landet just nu, så det kommer nog inte bli så mycket bloggande för hennes del. Vi får se hur mycket jag bloggar, det är ju SOMMAR !

/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul ni verkade ha:) hoppas det gick bra för er!

2009-06-30 @ 23:21:13
Postat av: Jenny

FAN VA SNYGG BILDEN PÅ LENNY VA!! ;)

2009-07-01 @ 09:41:36
URL: http://jennytheprincess.blogg.se/
Postat av: Cornelia

i´m cute! :D speciellt på näst sista bilden, STOLT*

2009-07-01 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0