bad kaisa

Datum: 2009-06-14 Tid: 20:10:56
gud vad jag inte har bloggat ! men hela helgen har vart fullbokad, tidiga mornar och sena kvällar, solly.
jag kan berätta lite kortfattat :
fredag : skolavsluting. åkte in till staden med mickan och maria ( har jga redan skrivit det här ? isf får ni läsa det igen ) . nova skumparty på kvällen, superkul !gick dit med sötnosarna mickan och felicia , träffade massa folk där och sedan vidare hem till maria.
lördag : match mot viksjö. gudmor med pojkvän plus mamma och pappas kompisar som bor i kina var här på fika och gratulerade mej . sov i två tre timmar. gick hem till emma på kvällen och hade det bäst.
söndag  : grönan med fotbollslaget. jätteskoj, gick med alice typ hela tiden, och vi gick ibland, eller ganska ofta,  med emelie tess erica och anna. det var jätteskoj ! insane var galet kul, och vi ,måste åka tillbaka och träffa våra nya vänner alexander och christoffer i stånden snart ! :P


/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: annipanni

hehe, jag ser ju glad ut. det ser verkligen ut som att jag VILL döda Erica med den där pistolen (som man för i övrigt sköt korkar som man antagligen inte kan döda någon med ;D)

2009-06-14 @ 21:03:37
URL: http://annasagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha anna då ;) sjukt kul men blöt och kall dag tjejer! :D <33

2009-06-14 @ 23:28:56
URL: http://ericanicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0