för vi har tagit studenten...

Datum: 2009-06-05 Tid: 18:10:23
nu är jag precis hemma från amandas borsas studenfest. det var jättekul, amanda har en gullig släkt !
snart ska jag ju träffa min egen släkt, men jag tänkte bara slänga in en bild på hur jag ser ut i eftermiddag, plus en rolig grej som amanda sa . jag ber'ttar mer om vår tårtbakar dag senare.

amandas mormor säger att man kan tro att amanda är den som har tagit studenten .

amanda : men det är så, jag är egenltigen jättesmart, jag har bara gått om ett par klasser .

haha, fattar ni, hon kan ju inte vara så smart om hon har gått om flera klasser , x) det tyckte jag var kul.
sen om jag skriver såhär:

mickan
: *pip* AJ! blablabla *pip* AJ! blblabla *pip* KAISA GÖR NGT !
det var också jättekul, bara att det är svårtatt förklara.


/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha kaisa du kanske ska skriva att det var en microvågsugn som lät pip xD<3

2009-06-05 @ 19:04:09
URL: http://bies.blogg.se/
Postat av: Isabelle

DU ÄR SÅ JÄKLA LIK DIN SYSTER! :D <3

2009-06-10 @ 18:06:15
URL: http://justdoitisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0