Gäsp, yawn , gjesp , gabe

Datum: 2009-06-07 Tid: 23:16:50

Nu börjar jag bli trött, tror att jag ska krypa ner med OC-boxen i högsta hugg i sängen och kolla lite, kanske med en kopp te.
Kvällen tillbringades med Vi hade i allafall tur med vädret, ettan alltså. Den var bra, väldigt rolig, men jag tycker nog att den nya är bättre eftersom den är, ja, nyare .

Imorgon har vi friluftsdag på IP, men jag kan inte vara med eftersom jag har ont i halsen tack vare någon, nämner inga namn( Kaisa ) smittade mig. Men men, jag får väl sitta och ta kort på alla som anstränger sig .


jag har två söta vänner som kallas Frida och Lovisa :)

/emma

Kommentarer
Postat av: lovisa

emma du är ond :S

2009-06-09 @ 14:47:40
Postat av: Sofia

säääxy girls :D

2009-06-09 @ 17:14:18
URL: http://thisissofia.blogg.se/
Postat av: emma

Lovisa ; Jag hade faktiskt kunnat lägga ut värre bilder :) <3

2009-06-10 @ 16:46:16
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0