I will make it work

Datum: 2009-06-11 Tid: 22:41:58
Sitter just nu och försöker vänja mina fötter att gå i ett par 37:or som jag har lånat av Mickan när jag egentligen är en storfot, 39:a . Det är smärtsamt, men som sagt, i will make it work.

Har laddat in lite bilder från grönan. Okej, lite var en huge underdrift , jag hade 430 bilder därifrån ;)




Skrattkammaren var väldigt underhållande !




Karro hittade en man i sin egen storlek ..




Har aldrig lyckats med detta under mina tidigare besök på grönan, men plötsligt gör jag det, och inte bara en gång , utan sex !


Bitchblick à la Erika


Biiiiig hug


Jimmy och Erika var terrified när de skulle åka Fritt Fall



...och så bar det av . Jag var en coward och backade ur .

Det var några bilder, nu orkar jag inte ladda in mer. Du får nöja dig med dem, Erika :)

/emma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ni verkar ha haft kul:D

2009-06-12 @ 12:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0