i've got a big ego, höhöhö.

Datum: 2009-06-25 Tid: 00:14:19
så går texten till min favvodans. eller, nej, helenas ledsna lite emo dans är min favvodans, för er som ville veta liksom.

idag var det jättekul på dansen, på lunchen satt jag, mickan, malin, saga, lovisa, maria och amanda ute och solade och lärde känna varandra lite bättre, så det var "bur" ." då blir man glad":
sen åkte jag och mickis till staden, och jag köpte ett par shorts och ett par fejk raybones ( stavas det så ? )  , röda med prickar. taha, me love udda grejs. sen har jag packat hela kvällen, ska vara borta från mitt lilla sammhelle och hus  i fyra ( ! ) veckor tror jag . det är lite sorglit. sen cyklade jag maria och emma till the mack och köpte popcorn, eller, jag köpte popcorn, de köpte massa annat grejs.

imorn ska jag troligvist träffa amanda, det ska bli ruuuligt, i miss her.


världens sötaste bild på världens sötaste människa.

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0