jag har gjort ett beslut.

Datum: 2009-06-05 Tid: 09:25:55
så här har jag bestämt nu med klänningarna ;
trots eran jättefina hjälp så tar jag nog den första på skolavsluningen, men den röda tar jag idag på amandas brosa student som jag ska hjälpa till på plus mitt släktkalas också dag. låter det bra ?

jag är tidigt, igen ! vad har hänt med mmej ? från att gå upp typ tio minuter innan tåget går och sätta upp håret i en bulle och sätta på mej mjuikisar och en lätt smikning tilll att gå upp en och en halv till en timme innan tåget går. gash.
idag är det bakdag i skolan, så jag ska ta bussen om ett litet tag till ica and get the ingridiens.
förövrigt så saknar jag felicia .
puss
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0