Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain

Datum: 2009-06-15 Tid: 13:34:54

Hola mes copains .

Nu är jag awake , och otroligt sysslolös. Min förkylning har kommit tillbaka lite så jag ska inte vara ute där vädret är så hemskt. Det blev ingen stadslags träning för mig pågrund av förkylningen heller ..

Kanske ska jag ringa runt till lite folk och hitta på något. Jag har varit socialt handikappad under helgen , och vill gärna sätta stopp för det. Let's see how that goes.



Jag och Alice i v(w?)axholm för några veckor sedan. Ursäktar alla gamla bilder som hamnar på bloggen, men det finns inget intressant att fota här hemma. Det är väl bättre än ingenting ?
Tjing,

/emma


Kommentarer
Postat av: alice

hah jag står sjuukt säxit xd puuuuss <3

2009-06-16 @ 21:57:25
URL: http://hejalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0