nytt, mörkt hår

Datum: 2009-06-06 Tid: 17:59:10
nu har jag färgat håret. puh vad nervös jag har varit ! min syster färgade, och det blev bra tkr jag, ganska precis som jag ville ha det med lite röd nyans, men ändå mörkt brunt, inte rött rött liksom. sen var emma mickan och maria som är de enda av mina vänner som har sett det än jättegulliga när de såg det. tack sötungar. jag har ingen bild,  men jag ska ladda kameran och ta kort.

jag är ganskasur på mej själv. ikväll skulle jag träffa mickan maria krille och marcus, imron skulle jag först ha piknik med gammla klassen, sen spela match. tror ni att jag kan göra något av det ? nej, för jag har infektionsblåsor i halsen, och de gör ont. så jag och min syster som också är sjuk ska vara hemma ikväll, det ska isf bli mysigt, men jag hade lust att träffa dom där människorna ikväll. aja, man kan inte få allt .



mickan , emma,. jag och maria för länge sen .
/ Kaisa



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nämen gud va hott jag är! Krya på dig bästis :)<3

2009-06-06 @ 19:52:25
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0