Oh, hyes !

Datum: 2009-06-01 Tid: 20:00:17
Gaah , jag har haft en väldigt bra dag . Det började med att jag fick tillbaka mitt NO-prov , alla rätt på g-delen och vg på vg-delen. Sen fick jag tillbaka min inlämningsuppgift i SO:n och det enda jag kunde bli bättre på var att inse hur bra jag faktiskt var . Vi hade också ett franska prov vilket gick väldigt bra ( tror jag ) för min del. Erika får väl hoppas på godkänt för då lovade jag att bjuda henne på glass.

Efter skolan var jag och tog en livmoderhalscancer spruta , och det gjorde very ont. Nu känns det inte så mycket längre , är lite spänt men annars ingenting. Har också varit och klippt mig och är ganska så nöjd med resultatet .

Det var min dag , nu ska jag sätta mig och göra det jag är bäst på , slappa ;)


jag och karro påväg till eskilstuna i fredags

/emma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härlig bild på er :)

2009-06-01 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0