om ca....

Datum: 2009-06-07 Tid: 20:27:12
10 timmar så kommer famlijen komma in i mitt rum och sjunga för mej, yääj ! nu är det inte långt till min födelsedag gott folk !
jag har kommit på att om man sitter vid datan gårtiden väldigt snabbt. det är ungefär det enda i tankeväg jag har gjort idag. jag har haft så tråkit så det finns itne, suttit vid datan, kollat på tv och sovit. och duschat. det är typ det enda. för min bajshals vill fortfarnde inte sammarbeta, och jag kanske måse vara hemma imron, och det vill jag inte.

slänger in en vädligt säääxy gammal bild på men och min syster.
puss'
/Kaisa

Kommentarer
Postat av: Ida

2009-06-11 @ 11:48:13
Postat av: Ida enfeldt

Grattis i efterskott! hoppas dagen var bäst;) pusss<3

2009-06-11 @ 11:49:06
URL: http://idaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0