Scrapbook

Datum: 2009-06-25 Tid: 18:04:55

Sitter och pillar på min scrapbook, men det går inte så bra. Min skrivare skriver inte ut det jag vill, utan någon kinesisk text ..
Snart ska jag börja packa och göra lite nytta istället för att sitta och dega. Snart i emma-tid innebär om kanske en och en halv timme eller något liknande. Ett arv från pappa, att alltid skjuta upp saker.


Jag och Maria, tusen år sedan .

Jag förstår inte hur jag lyckas, när jag väl hittar min kamera lyckas den alltid smita iväg ifrån mig direkt. Gone by the wind.
Mitt simkort har min syster tagit beslag på medans hon är på Peace and Love festivalen, så jag har ett nytt nummer under tiden. Så se upp med vad ni skriver till mitt gamla mobil nummer :)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0