Sleepy

Datum: 2009-06-03 Tid: 16:45:34
Sköna skoldagar veckorna innan sommarlovet. Vi kollade klart på en film, hade diskussionslektioner och massa annat slappt. Lyckades dessutom somna någon minut under vår svenska lektion medans min lärare kollade på mig.

Ikväll är det match mot Älta på hemmaplan, kom inte och kolla för då blir det pinsamt. Sen ska jag sova hos Karro också, vi ska bada i hennes pool. Imorgon och på fredag har jag profil dagar, och nästa vecka har vi latdagar, kolla själva liksom ;

Måndag ; friluftsdag
Tisdag ; Gröna Lund
Onsdag ; bada på skavlöten
Torsdag ; halvdag
Fredag ; AVSLUTNING !

Härligt värre, eller hur ? :)


Karro är bakom mig och Erika, hon gömde sig lite :)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0