so little time som much to do

Datum: 2009-06-11 Tid: 14:15:23
halo !
gash vilket galet bra dygn det har vart ! vi skulle ju göra en "klassresa" till skavlöten och campa en natt, men vädret var så dåligt, så vi ställde in det. men, vår klass är så kreativ, så vi kom på att vi kunde slagga alla hos nån ist, och krille hade en stor och bra källare som vi intog. vi blev 16 som sov där, och 18 som var där på kvällen. kvällen bestod av bad, grillning,centrum, skräckfilm, ute, prat och skratt (!)  jag och maria låg och klämde sönder marcus händer genom hela skräckfilmen, han hade ganska ont sen. haha. så jag har typ sovit två tre timmar inatt, och jag ska träna idag . sen idag så gick vi upp runt åtta ( jag gick upp åtta och fick väka alla.) svårast var fan alla killar, jag stod typ i en tio minuter och försökte väka krille. Danne var jättegullig, det första han sa när han vakna var : vill du ha en kram kaisa ?   vi åkte till skavlöten idag på dagenoch hade piknik med vår klassföreståndare också, det var as najs att bada. jag föröskte typ få i alla, emn alla vägrade. tillslut kom louise och maria till min rädding och simmade ut till flytbryggan och så satt vi där och snackade .
och nu tror jag att jag var så duktigt så jag glömde min plånbok på bussen. shiet .







jag skullle sjussa louise.
jag bromsade.
hon fick bromsspår.
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi hade roligast! :D<3

2009-06-11 @ 18:57:35
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0