solly

Datum: 2009-06-07 Tid: 20:53:26
Okej, jag erkänner att det inte blivit så mycket bloggande för min del under helgen, men då har ni tur eftersom detta är en dubbelblogg och Kaisa uppdaterar ändå ?

Fredag ; Profildagar, var och fikade med Erika i centrum, kollade på när studenterna sprang ut, var på studentfest.
Lördag ; Träning på morgonen, var hos mormor och passade världens sötaste unge, åkte till stallet.

Idag hade jag en skön dag framför teven ( trots det fina vädret, hur kunde jag !? ) med OC som mitt enda sällskap. Jag har fått låna säsong 1 av Kaisa :) Sen drog vi iväg till match, och ännu en förlust blev det . Men det är bara att ta nya tag, brudar, det kommer nog börja gå bra snart !

Nu sitter jag och väntar på mitt käk, oxfilé med potatisklyftor och bearnaisesås (stavning? ) yääj , my favourite.


/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är era bästavänner?

2009-06-07 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0