underbar fördelsedag.

Datum: 2009-06-09 Tid: 16:32:37
hej människor.
förlåt att jag inte bloggade igår, men jag var upptagen med att ha en wonderful födelsedag. ( som visserligen slutade med antingen värsta slaget av mensvärk eller matförgiftning, är inte säker. ) det började med att my famliy kom in med tårta och presenter på morgonen. jag ahr inte hunnit tagit bilder på alla grejs, eller, jag har inte orkar ta bilder på alla grejs, men det var jättebra grej. ha, "grejs".  jag fick :
  • ny mobil, samsung f480 rosa ( klicka här för länk ) 
  • en rakapparat till ben ( inte till skägg om någon av er skulle tro att jag har det )
  • två par jättesöta trosor.
  • två ben och jerrys ( ja, jag är tjock )
  • pedikyr set.
  • presntkort på zara 300.
  • oc säsong 4 ( nu har jag alla, mohahah )n
  • ettt par mjukisar
  • en mysig tjocktröja.
jag tror det var allt. thank u sötkorvar.

sen gick jag till skolan, och vi hade elevns val, så vi körde frisbeegolf, fast jag mickan maria och amanda smet ist iväg till hammarbacken och tänkte hälsa på folk som går där, men det var på klassresa. jag fick present av mickan och krille och marrre där också, av mickan fick jag ett par guldglansiga trosor från american apparel som jag älskar . presenten av krille och marre behöver inte nämna här. sen gick jag mickan maria amanda och felicia hem till mej och åt tårta, massa av tårta. taha. av felicia och felicia ( som inte kunde komma, det var synd ) så fick jag 8 nagellack och ett jättegulligt halsband. sen målade vi naglarna massor av färger. sen gick vi ut och hade det roligt. haha, vi hade jättekul.
sen kom emma ett litet tag innan jag åkte till vaxholm, och av henne fick jag att gå på manikyr och en jättefin blombukett, det ska bli jätteskoj. jag målade hennes naglar som morötter.
sen åkte jag till vaxholm och åt en jättegod middag. dagen avslutades på bästa sätt med bästa serien på jorden ( oc ) , te, och famliljen.
tack alla underbara människor för dagen, och alla som ringde , skrev eller smsade grattis.



Kommentarer
Postat av: emelie

jag har en sån mobil fast svart :D. <3

2009-06-09 @ 21:21:24
URL: http://livetenligtmiliw.blogg.se/
Postat av: rosannaaa

sv: du kan vara sööt!

2009-06-09 @ 21:26:22
URL: http://cchallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0