vi har räddat ösersjön idag.

Datum: 2009-06-17 Tid: 18:06:42
iidag har jag och mikcan jobbat på min mammas jobb med massa grejs, som hjälper östersjön. för det fick vi 300 kronor var, och det var ju bra ! välbehövda pengar. sen gick vi till kungsträdgården och åt hämtmat från donken, och satt och hade  det mysigt. sen gick vi vidare till hötorget och sen hemmåt. härlig dag !
sen så skulle jag kämna tillbaka filmen från igår som jag kollade på ( BOLT"! ) , och då träffar jag på mickan och hennes pappa  , så jag tog en snålsjuss ner till centrum .

nu hade ´jag bilder, men det går inte att ladda upp dom . o_O ..

ska äta, sen springer jag till landet, eller, åker, över midsommar. så typ inget bloggish tror jag, men jag komemr ha det über med sara, louise, johanna, gustav, victor, alle, christian, linda och tom. lika über som förra året kan man hoppas !
tudels, ha en bra midsommar !
kiss and love.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0