were on a bridge charlie

Datum: 2009-06-06 Tid: 00:29:20
hoola la sweet people !
jag älskar mina kusiner, jag tror de är de sötaste som finns! jag har precis fått höra allt om min 5 åriga kusins kärlek erik, han sa aytt han ville gifta sej med henne. gash vad gulligt !
min mobil är fortfrande paj, och husets alla kameror tycks ha laddat ur, så ni får inga bilder på vad jag har fått,men ni får en lista !
  • en liten handväska, ett armband, två nagellack, och småprytlar man sätter på naglarna - morbor m familj ( småkusinerna )
  • premunation på frida och en mysig scarf - mormor och morfar
  • plug-in-ear hörlurar plus två nagellack - kusin victor och moster
  • valfri musikal/kläder/vadsomhelst - farmor
tack kära släkt !
nu ska jag sitta uppe till halv två och vänta på min syster som ska komma hem från sin pojkvän så hon kan fixa mina naglar. kommer fan inte komma i sängs förns vid fyra , det kommer ta lååång tid !
puss
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0