you know it's sad but true

Datum: 2009-06-25 Tid: 17:45:39
mitt dansläger är slut för min del. jag saknar det redan, jag vill att det ska fortsätta ! sen skulle det vara övernattning idag också, och det lät jättekul, men jag kan inte gå. då blir man ledsen. snyft. me  <3 sway

men det som är bra är att jag ska till aros cupen . det ska bli ruligt.

idag ska jag träffa lilla amanda, det kommer säkert bilder.  jag är inte säker på vad vi ska göra, men vi är uppfinningrika, yeah. det ska bli jätteroligt iaf. först ska jag åka och äta någonstans med papi, vi tyckte det var en bra idé efetrsom vi är de enda som är hemma idag.


i mis this little feller.

/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Emelie Waldemark

Kajsa älskling, jag saknar dig väldigt mycket!

2009-06-28 @ 22:09:24
URL: http://waluuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0