aoutch

Datum: 2009-03-24 Tid: 20:54:21

jag och maria hade supermysigt, vi åkte upp till ica och handlade. det blev ingen bakning, utan vi lagade mat istället. det blev hamburgade, mums. vi har kommit fram till att vi inte ska bli kockar när vi blir stora eftersom vi till och med misslyckas med simpla hamburgare som är färdiggjorda. lyckat.

aj, jag har jätteont  i magen just nu. hoppas jag inte blir sjuk. nu pratar jag tvärtomspråk, jag orkar inte skolan just nu. men som den sanna duktiga flickan jag är kämpar jag till skolan ändå. dessutom blir det nog inget bra om jag är sjuk nu när vi snart ska till spanien med brudarna! vad jag längtar! nej, jag står nog fast vid att jag inte vill bli sjuk. Gud vad jag babblar.

bilder från idag kommer nog senare, när maria har laddat upp dem. det är ett mission impossible att hitta min bildinladdaregrunkimojs. attans.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0