bara för att jag älskar såna här test och att jag inte har ngt att göra

Datum: 2009-03-10 Tid: 17:52:39

Vad blir ditt namn baklänges?
asjak

Har du gjort en snöängel i år?
jappp
Första sporten du gick på?

barngympa (a).
Vad längtar du mest till just nu?
en stressfri vardag
Vilken tv-serie är bäst?
Desperate Housewives, One tree hill , OC, gossipgirl
Vad åt du senast?
spagetti och köttbullar

Höga eller låga strumpor?
höga.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
schälvklart

Godaste drickan till frukosten?

Apelsin juice.
Har du gråtit i skolan nån gång?
juppsiduppsi
Är du höjdrädd?
lite, fast jag tkr det är kul
Vilket land vill du åka till?
typ alla, älskar att vara utomlands
Vad var det senaste som fick dig att skratta?'
mickan, allt hon gör är kul
Har du fått någon komplimang idag?
jaaaa

Är du polare med grannarna?

haha, aa, i am
Vilka språk talar din mamma?
Svenska och Engelska, lite franska
Vilka länder har du varit i?

Sverige, Finland, egypten, kenya, tanzaria, englans , norge, cypern. indien, amsterdam ( är det ett land ? ) , och spainen
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
ifall jag vissste att dte inte skulle göra mej illa
Har du varit utomlands?
nej, det ä rdärför jag har varit i länderna där uppe

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
har bara vart på ett x)

Var är dina syskon just nu?
hanna är i stan, alfred är i köket
Vad ska du göra i helgen?
möjligtvis åka till vemdalen, annars spelöa cup.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"japp, skullle tro det ;) "

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
haha, nej

Vem pratade du senast i telefon med?
mickan

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min mamma.
Vem kan du berätta allt för?

emma, mickan, emelie, felicia, maria, alice


 / Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0