bilbo, du är så söt, så du ska få en nöt

Datum: 2009-03-28 Tid: 00:04:40
hahahahahahaha, kollar på jackass, och jag sitter och asgarvar i min ensamhet. åh, synd att inte mickan är här, det är typiskt våran humor!

kvällen var bra, tog en alvedon och maria, kaisa och mickan kom hit på kvällen. jag mådde jättedåligt under efermiddagen, sov tre timmar och så. Vi kollade bland annat på Rosa-the movie, därav rubriken.
jag och mes trois mousquetaires kom på den underbara idén att vi ska starta ett eget program, motsvarigheten till ballar av stål, pattar av stål. haha. håll utkik efter det här i bloggen.

nu ska jag forsätta kolla på jackass. ha en bra natt.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0