dålig uppdatering

Datum: 2009-03-04 Tid: 19:49:40
både kaisa och jag har varit dåliga på att blogga, men just nu har jag ingen ork för det. tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg. dagen har varit allmänt slapp. engelskan gick ut på att jag och emelie satt och gjorde grimaser till varandra, ända tills heike såg oss.

sitter nu och kollar på the hills, och jag planerar för att sitta framför teven resten av kvällen. låter som en bra idé, så får det bli.


haha, åh, så söta ;) hur ska jag överleva utan dig när du drar till london?

/emma
(inlägget skulle ha skickats tidigare idag, men mitt internet tyckte att det var en bra idé att sluta fungera, så jag fick inte igång det förrän nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0