'

Datum: 2009-03-31 Tid: 19:30:39
idag har var en super bra dag, jag har ingen aning varför. dagen börjar med en soft SO lektion, sen lunch, sen no , och sen matte. där jag för övrigt pajade min mobil totalt så den är jättesönder. alla raster spenderades föresten ute på fotbollsplanen i sköna vårsolken. efter skolan skulle jag och mickan dansa, men vi var tvugna att vänta i en timme innan vi kunde få salen, och den timmen spenderades sjävlklart också ute på fotbollsplanen i vårsolen med godis, musik , och sällskap av jesper fredrik matte och oskar. kan det bli bättre ?
efter dansen var det träning, och ni anar inte hur trött jag är i benen . jag lunde typ inte röra dom.
taha, jag har tänkt på att jag kanske ska ta bloggisch  pausisch, för jag vet inte om jag orkar längre. jag kanske skriver ngn gång ibland , men itne varje dag om ni fattar grejen ? jag tror jag gör det. taha, jag känner bara för att lägga in en gammal bild , så jag ska leta upp en .


hittade en väldigt söt bild på mej, emma och amanda från sexan.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0