ett skämt!

Datum: 2009-03-14 Tid: 22:42:23
melodifestivalen... jag kommer inte våga titta på finalen i moskva i allafall. Känns som att det kan bli lite pinsamt för sverige. Men nu ska vi se det positivt. Tänk om det varit ugglas aka Janis Joplin. Hu!

idag spelade jag fotbollscup, och vi kom trea i cupen. Jag gjorde fyra mål om man räknar med en straff.
Vi spelade:
4-0
4-0
4-0
1-1+straffar


i semin fick vi möta vårt andra lag som ni kanske ser, och det gick väl sådär. Våra tränare bestämde sig för att låta oss coacha oss själva, så de satt tysta och kollade på oss. det kändes lite konstigt när det var helt tyst runt omkring, när man är van vid skrik. jag gjorde 1-1 i den matchen, och det blev straffar. Det blev ganska många straffar, men tillslut lyckades vårt andra lag vinna. Man är ju glad för deras skull :)



tjingeling,

/emma

Kommentarer
Postat av: emelie franzen

fast det var inte jag, som ni kanske märkte Emma ? :)<3

2009-03-15 @ 00:17:57
URL: http://livetenligtmiliw.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: asso glad

2009-03-15 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0