gash vad dum jag är

Datum: 2009-03-09 Tid: 23:24:01
nu sitter jag här och känenr mej jättedum. jag fick nyss reda på att jag körde ut min pojkvän ur mitt hus ikväll. jag trodde han skulle till centrum med några av hans kompsiar , och eftersom jag är förkyld så orkade inte jag riktigt följa med. men så visade det sej att han itne skulle dit, och då hade jag ba: amen du måste gå nu, du skulle ju ner till centrum. och då sa inte han emot, så jag trodde liskom fortfarande att han skulle ner. gash, och nu messar mickan och ba : hur länge var du med jesper då ? jag ba : men han var ju med er. och så var han inte det x) gash vad pinsamt, vad dum jag är. förlåt.
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men det är ju inte såååå hemskt, för du trodde faktiskt att han skulle hänga me oss väl? :)<3

2009-03-10 @ 11:14:33
URL: http://bies.blogg.se/
Postat av: Kaisa

ja,, krille ringde mej och sa att jepser skulel gå ut för att de väntade på honom ! x) <3

2009-03-10 @ 11:24:50
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0