gäsp

Datum: 2009-03-26 Tid: 21:49:28

nu är det snart nightynighty time för mig. okej, kanske inte riktigt än, men jag är jättetrött, och planerade att gå och lägga mig i hyfsad tid i allafall.

mobilen gick sönder idag, men jag lyckades rädda bilderna jag hade i den. jag testade för att se om jag hade bra bollkänsla med den, så jag kastade den i luften, men det slutade med att den landade på marken. andra mobilen jag har sönder på en vecka. så lyckat. nu får jag nöja mig med lånemobilen. vad bortskämd jag låter, jag har ju i allafall en mobil.

nu ska jag gå och brusha brusha brusha my teeth(greace) .


jag har en godis i munnen om det inte syns. jag älskar dej, karolin.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0