hej

Datum: 2009-03-19 Tid: 22:25:53
jag är glad. jag har ingen aning om varför . skitsamma. jag är glad ändå !
jag har haft en wunderful dag. skolan var skoj, vi åkte ner på lunchrasten och gick till lidl. detr var jag, mickan, maria, jesper, daniel, linus, jocke, chrille och pontus. sen träffade vi på emma och hennes klass också. haha, jag mickan och daniel var fast i täby kyrkby ett tagt, eftersom vi fick den underbara idén att vända. sen kom inte tåget. bajståg. haha., men vi kom tillbaka.
sen innan spanskan gick jag och mikcan och solade oss på taket ett tag, det var jätteskönt.
på eftermiddagen så fick jag inte träna pga min höft, så först åt maria mellis hos mej, sen kom jesper och var här tills jag skulle åka till dansen som jag egentligen bara kollade på, eftersom min höft. men det var skoj, mickan åkte med mej dit. vet ni vad jag kom på typ i bilen på väg hem ? att jag har vart med kompisar hela dagen idag, oavbrutet. maria kom till mej i morse, var i skolan hela dagen, gick hem med maria, maria gick hem när jesper kom, jesper gick när mickan kom till busshålplatsen, mickan åkte till dansen med mej. coolt. jag saknar bara emma.



här är två übergulliga bilder från vårt taksolande idag :)
/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0