heldag med mickan

Datum: 2009-03-28 Tid: 17:18:07
oj vad jag har haft det  bra !  det var jättekul som alltid med mikaela holmis, och oj vad vi har gått ! haha, mickan fick jätteont i fötterna efter typ en timme , så hon klagade på, och jag garavde åt henne, haha. det slutade med att jag fick böra henne på ryggen och min kjol åkte upp för alla som ville se . sen gick vi in på Mcdonlads, och där i kön stod dt en kille som dansade lite gulligt i takt till musiken som ljöd i högtalarna. han var runt 17 år. haha, dt var skitkul !
jag köpte iaf en klar röd bikni, ett randigt linne och ett par flip flops. jag lägger kanske in bilder på det senare.
sen på vägen hem så träffade vi först caisa och hennes kompis linn, sen min syster och hennes kompisar och tillsist jessica , conna och emelie. tåget till ormsta is the hang place.
nu ska jah snart ut på en liten snabbis promis med emma och hennes hund, sen bär det av att träffa saknade sara och några fler på ärtan.
pusspuss
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0