hemma hos emma

Datum: 2009-03-21 Tid: 17:24:09

är det bara jag som tkr att emma ska komam tillbaka ? eller hur alla ni som läser ? visst borde hon börja nu íegn ? jag kan inte driva bloggen ensam, dels för att jag inte inre vill ha en ensam blogg och dels för att bloggen blir mkt tråkigare utan emma.
nu sitter jag med emma här, jag 'r jätteglad över att träffa henne idag, det är alltid lika kul att vara med henne. vi har gjort en ny header, men vi vet itne rikgt hur vi ska lägga upp den ( smarta som vi är ) utan vi väntar tills ngn jääääääättegullig läsare vill hjälpa oss att fixa det plus bakrund. eller just nu är det bara jag som väntar, men jag ska ska ska övertaala henne att börja blogga igen.
nu ska vi ha scrubsmaraton. hhaha, we love.


vi är söta.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0