kaisas dag

Datum: 2009-03-18 Tid: 21:14:24
hej allishopa.
vill ni höra om min dag ? jag rbyr mej inte, jag berättar vad ni än säger. mohahahahaha.
vi sluatde dagen vid halv tolv idag, eftersom alla i hela skolan har utvecklingsamtal idag , utom vår klass, eftersom vpr lärare är ledig. sen kom felicia till mej, och vi skulle laga mat. så vi åkte ner till centrum och handlade fiskpinnar, pommesfrites , frasvåfflor ( som jag kom på nu fortfarande står i mitt skafferi , YÄJ ! ) och choklad. så gick vi ut ch var ltie stolta over oss själva för att vi hade handalt så duktigt , och så missa vi tåget. så vi provade skor ist. haha, felicia hittade värsta banan skon. sen ringde emelie, och så kom hon också över till mej. vi hade det jättekul, ahah, jag och emelie sminkade felicia jättesnyggt ! sen lagade vi maten, oj vad vi är dukitga säger jag bara. sen satte vi på världens bästa film, HITTA NEMO ! fast ett tips, se den aldirg på engelska, suuuuuuuuger.
vet ni ? jag har jätteont i min höft, och jag kanske itne får "anstränga" den på en eller två veckor. jag kommer fan inte kunna gå.


vi hade ett litet pusskalaas ett tagt, och felicia söööööög på att ta bilder på mej och emelie, haha, det var jättekul, fan vad vi garavde åt det. jag tror vi försökte ... minst 10 gånger tills hon kunde sitta stilla med kameran.

/ Kaisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0