kväll

Datum: 2009-03-13 Tid: 23:44:36
hej alla.
nu har jag precis kommit hem från maria där jag spenderade kvällen, mysigtmysgt. vi gjorde väl itne så mkt, pratade och myste. annars har jag vart på träning idag, det var grymt kul att träffa emelie igen, hon som har vart borta ngn stans. imron blir det fotbollscup, och sen fira min farmor, hon fyller 72. grattis grattis.

jag vill bara hälsa till världens mest dummaste i huvudet person att jag verkligen itne fattar hur du kunde göra så, du vet ingenting om hur hon känner.

/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: emma

världens dummaste i huvudet person kan gå och ta sig någonstans!

2009-03-13 @ 23:54:18
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0