måndag,

Datum: 2009-03-30 Tid: 21:08:41
idag är det måndag för alla som inte visste det , själv upptäckte jag det på träningen idag. idag åkte jag och träffade sötnosen felicia innan skolan, du vet att jag älskar dej och alltid finns för dej. sen skola, hände inte så mkt, fick skarttanfall på lunchen och garvade jätteknasigt. haha, hanna smussalde in mej på hennes lektion, och alla  utom läraren märkte det, så alla satt och asgarvade , och läraren fattade ingenting . det var jätteroligt om man var där x)
efter skolan kom felicia och maria till mej, och vi åt mellis och garavde mest . sen var det träing , och jag fick värsta slaget av mensvärk, så jag spelade inte särsklit bra.
nu ska jag räkna pengar
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0