måndag

Datum: 2009-03-16 Tid: 21:41:28

nu sitter jag hör medmin familj och farbror och diskuterar min systers rumpa,om hon ska ha medium eller large i sina troosor hon ska köpa av mej. vårt lag säljer sportkläder, det är även vad jag och maria har tillbrungat kvällen med. haha, det är riktigt kulatt gå omkring och  ringa på ringklockor i örtagården på kvällskvisten. annars så hade vi halvdag idag, eftersom folk skulle ha utvecklingssamtal idag. jag, mickan och maria gick hem till mej och skulle baka bullar,men det blev inte så. maria gick hem typ direkt eftersom hon hade ont i magen, och jag och mickan orkade inte, så vi la oss och kollade och garavde åt massa desperete houswieves avsntt som var jätteroliga. haha, jag har saknat henne. sen var det träing, emn efetrsom min dumma höft inte ville sammarbeta så var jag inte med på hela, eller,, ja, jag var inte md på sista grejen.
nör jag komhem ifrån försäljningen proppa mamma i mej choklad. mums

love to u '
 / Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0