nackont+lång biltur=

Datum: 2009-03-01 Tid: 20:28:54
ingen bra kombination. efter mina tusen fall igår när vi åkte snowboard kan jag knappt röra nacken. poor thing, poor thing.

nu är vi hemma, fast jag tycker itne att borta bra men hemma bäst citatet fungerar riktigt nu. jag saknar åre jättemycket! jag sov igenom nästan hela bilresan, typ åtta timmar eller något. jag och kaisa hade varit uppe sent och kollat på film igår med mami, och sen var vi tvungna att gå upp sju, så vi var jättetrötta.

nu ska jag och min stela nacke gå och hitta på något,

/emma

Kommentarer
Postat av: Sofia

gillar eran blogg :)<33

2009-03-02 @ 20:53:09
URL: http://thisissofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0