nu är jag tillbaka

Datum: 2009-03-07 Tid: 12:57:15
nu tänker ni : från vadå ?
från det verkliga livet till bloggen såklart !
få se nu, jag har inte bloggat sen..... i åre ! oh my gosh ! nu ska det bli bättre, jag loooovar. jag kommer typ inte ihåg mer än från i onsdags, så ni får höra vad jag har gjort därifrån.
onsdag: sprang jag omkring i täby c och försökte hitta en present till maria. jag kom på den underbara idén att göra en egen tröja till henne, allstå gick jag in i en hobby affär och köpte textil pennor, sen till HM och köpte ett vitt linne, sen gick jag till mickan och fick ett papper som man kan föra över bilder från datan till tyg och så skrev jag ut en bild och strök på den på tröjan och skrev lite grejs på den. det blev faktiskt skitbra. och sen dansade jag världens roligaste dansklass, oj vad kul det var !
torsdag : världens bästa maria fyllde år ! jag, mickan , maria och tim åkte hem till mej på lunchen och åt daimtårta. sen på kvällen gick jag med min familj på bounce, det avr grymt .
fredag : ehm, vad hände där ? ajuste, vi hade världens roligaste mattelektion! jag, mickan, maria, lovisa , marcus, krille, pontus och daniel satt vid ett bord och pratade om lite roliga grejer. senare på dagen  friade jag , mickan maria och emma marias fördelsedag, det avr jättemysigt och kul !
det var lite iaf .
kiss
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0