nu blir det ändring!

Datum: 2009-03-07 Tid: 17:04:52
nu ska jag ändra mig, det ska från och med nu bli mycket bättre med bloggandet för min del! så fort jag får igång min kamera så kommer jag fota också, men än så länge får ni nöja er med gamla bilder.

igår var det tjejkväll hemma hos maria eftersom hon fyllde år i torsdags. vi åt tacos hos henne och sen gick vi hem till mig och kollade på Halloween 4, superläbbig! Jag hade panik när jag såg den. När vi vart en stund hos mig gick vi sen till maria igen och kollade på supersugen. Maria sov också hos mig eftersom ingen var hemma hos henne.

Idag fick vi gå upp tidigt, vi trodde att vi skulle ha match mot enebyberg, men den blev inställd, så vi hade träning istället.

Nu sitter jag och karro i soffan och kollar på Patrik 1,5. Den är ganska bra, lite smågullig. Vi har pluggat ett tag också, vi har ett NO-prov om en vecka och så var vi tvungna att skriva rent ett SO-arbete.

Oj vad långt inlägget blev, förstår om ni inte orkar läsa det  ;) nu blev det tydligen kursiv text, det går inte att ändra...
 

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0