sjukling nummer ettt

Datum: 2009-03-09 Tid: 16:02:47
thats right. i'm sick. and i hate to be sick.
okej, jag kanske inte är sjuk sjuk än, men jag har en rejäl förkylning. så nu kunde jag inte träna idag. bajs. jag gillar måndagsträningarna på ngt sätt.
iaf, gårdagen avr jättemysig med jesper. jag orkar inte skirva allt här, ni får fråga om ni vill veta. sen idag har det inte hänt ngt speceillt, bara vanlig dag. fast vi har hemstudie dag imron, så jag har typ ett ton läxor som jag ska göra imorn med mej hem. för er med lite lägre iq och inte fattar betyder det att alla våra lektioner som vi har i skolan ska vi ha hemma ist, för att lärarna ska plandera våra utvecklingssamtal. jag "råkade" kolla lite på mina omdömmen  , dom såg faktiskt ganska bra ut  !
nu ska jag äta mej tjock på kolakulor.
love to u
 / Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0