so prov och mcdonalds

Datum: 2009-03-27 Tid: 23:54:36
hejhopp alla glada !
idag har vart en hyfens dag ! taha, i love mina gladanfall jag oftast får framot natten. vi hade so prov idag, och dt gick faktistk jävligt bra ! vi hade egentligen en  och en halv timmes lektion, men man fick gå när provet var klarr, och dt tog bara en halv timme, och vi hade 40 minuters håltimme efetr det, så vi hade plötsligt en timme och fyrtio minuters håltimme. så jag, mickan, amanda, krille , marcus,  och pontus drog till donken och käka frukost ( eller, jag och amanda åt frukost, som bestod av milkshake, pommesfrites och mcflurry. ) sen bjöd mickan mej på latte. yäj.
sen hände dt inte mkt mer på skoldagen, lektioner, prat, garv, som vantligt. efter skolan åkte jag till the big city med hanna och kakan, dt var mys, men jag hann inte shoppa ngt, för jag var tvugnen att åka hem til min futbollsträning. haha, dt avr jättemkt snöoväder, emn jag alice  tess erica och isabelle klarade oss bra ändå! vi var fett dukitga på övoingar, vi hade ngn sånhär speciell coach idag, han var ruuulig. sen nu har jag precis kommit hem från emma där jag var med henne, mickan och maria. i love those guuuuys. haha.
nu ska jag se på Sunes sommar .
TJAO!
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0