söndag 22/3

Datum: 2009-03-22 Tid: 17:38:56
.. och jag ahr inte slösat bort ALLA mina pengar än ! shiet vad bra jag är, även fast det kanske inte är så mkt kvar så finns det kvar. taha.
idag har jag i täby med emmaslemma, mysmys. jag köpte ett par örhängen och en hemlig grej till en hemlig person ( ifall "den" skulle få för sej att läsa bloggen ) . annars köpte emma typ hela täby centrum, seriöst. haha, vi hitta värsta coola brillerna på bikbok, feeeett coola. ni får lite bilder :

1. mina balla örhänegn ( emma har likadan )
2. balla brudar i balla solglasögon
2. och i hattar

och nu vidare till  eftersom jag har världens största SO prov på fredag.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0