tingeling tingeling

Datum: 2009-03-19 Tid: 18:09:21
sitter och lyssnar på den nu. i början tyckte jag att det var ganska dålig underhållning, men när jag tänker efter så är den faktiskt ganska bra att lyssna på, haha :)

provet var ganska svårt, det var några frågor jag inte kunde. men det är skönt att det är över nu! ikväll blir det första kvällen på länge jag bara kan ta det lugnt och sitta och kolla på tv utan att tänka på att jag måste läsa några NO-sidor. härligt!

tyckte att det var lite roligt, all uppståndelse bland tingeling tingeling låten. ryssland hade tydligen tagit illa vid sig för inslaget, och producenten för melodifestivalen hade skickat blommor till dem. Det hade den ryska ambassaden tagit som en ursäkt, men producenten menade att det inte var en ursäkt, utan bara en gest. Men den ryska mbassaden stod fast vid att det var en ursäkt. Varför göra en sådan stor grej av det ?

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0